miercuri, 22 iunie 2011

No title..

     Sunt două tragedii în viaţă: Una este sa'ti pierzi ceea ce inima ta îşi doreşte, alta este să obţii asta. În măsura în care am înţeles.. tragediile se întâmplă.
     Şi ce ar trebui să facem? Să ne dăm bătuţi? Să renunţăm? Nu.. Am realizat acum.. că atunci când ai inima rănită trebuie să lupţi ca să fii sigur că încă eşti în viaţă.Confuzia şi teamă, sunt acolo pentru a'ti aminti că undeva este ceva mai bun... ceva pentru care merită să lupţi.
    Da! Să pierzi ceea ce inima ta îşi doreşte e tragic. Dar să câştigi ceea să inima ta îşi doreşte.. este tot ceea ce poţi spera.
   Anul acesta mi'am dorit iubire.. Să mă afund pe mine însumi în cineva şi să trezesc o inimă care se teme să iubească. Dorinţa mea s'a îndeplinit.. şi dacă având asta este tragic, atunci dati'mi tragedia.. pentru că nu aş imparti'o! :)

Un comentariu: